2010. július 1., csütörtök

Na mivel már olyan rég jelentkeztem listával és mivel már mindannyian,hogy vártátok ugyebár,ezért itt a legújabb lista és szerintem senki nem lepődik meg,hogy a kedvenc zombies filmjeim kerülnek terítékre,mert már épp ideje volt.Szóval:
1.28 nappal/héttel később
Szerény véleményem szerint ez az eddigi legjobban sikerült zombies film,bár a 2.rész szerintem finoman fogalmazva is qrva logikátlan(egy felfegyverzett katonákkal teli helységben nem tudom,hogy nem jutott eszébe senkinek az első fertőzötteket lelőni)de mégis ez a 2 film engem annyira megfogott..nagyon jó hangulata van ami teljes mértékben tükrözi azt a hangulatot amit szerintem egy"valós zombie"helyzet kihoz az emberekből.Number one


2.Return of the Living Dead 3
Az első 2 rész ritka gagyi volt és bár a 3.at se kell komolyan venni de az a félzombie csaj..hát az valami eszméletlen.Amikor "felkészül"azok a jelenetek..már csak azért megéri megnézni,bár a film szerintem sokat copiz a Veszett című remekműről a vége pedig egy az egyben a notredame-i toronyőr de annyira megfogott a főszereplő és a "zombie is csak ember"hozzáállás,hogy a 28 as sorozat megkukkantása előtt ez volt a kedvenc zombies filmem.Most már csak második.

3.Karantén
Még mindig nem néztem meg a REC-t aminek ez a másolata de addig is ez marad a 3. helyen.Ez az egyetlen zombies film ami meg tudott rémíteni pedig iszonyat alacsony a költségvetése.Mesterműűűűű!

4.Haláli Hullák Hajnala
Romero mestermunkájának paródiája szerintem iszonyat jópofa lett..egyetlen baj vele,hogy néha már elveszíti a paródia jellegét.De a karakterek iszonyat jól el vannak találva és egy kis társadalomkritikát is sikerült belecsempészni a filmbe:)

5.Élőholtak Éjszakája(66)
Na ha már egy pár sorral visszább említettem Romero-t akkor itt is az első filmje.Zombie filmek ősatyja ..és meg jegyezném h a felújított változat szerintem szarabb lett.Sokkal.Nekem nagyon tetszett a hangulat és a sminkmesterek iszonyat jó munkát végeztek.A kocsiból zabálós jelenet az valami hihetetlen jó lett és a híradó is nagyon nagy ötlet volt.

6.Zombieland
Nem értem sokan miért fikázzák eme remekművet.Főszereplők iszonyat nagy karakterek,Bill Muray qrva jó ötlet lett és az egész filmnek kicsit Looney Toones-os a hangulata..hát én lefordultam a székről.Főleg a szellemirtós résznél XD

7.Gonosz Halott
Igen tudom,hogy nem egy tipikus zombie film de szerintem itt a helye.Ash qrva nagy arc és nem csodálom,hogy a pápa betiltotta a filmet(meg még sok mindenki más is)iszonyat durva .A 2öt és a 3at már pont az első részt ért kritikák miatt poénra vették de az egy kőkemény horror.

8.Holtak Naplója
A kiba...ul szar cím egy szerintem egész jó filmet takar.Bár a helyezés tükrözi,hogy ez a kézi kamerás megoldás nem jött be annyira mint a Karanténba de azért mégis csak Romero zombi "trilógiájának"immáron 5.része és szerintem megállja a helyét a zombie filmek élvonalában.

9.Dead Snow(tudom,hogy magyarul "Náci Zombiek" néven fut de az annyira szar,hogy maradjunk a Dead Snow-nál)
Ez egy tipikus agyatlan értelmetlen gore film.De hát zombie filmről beszélünk.Akkor meg mi a halálnak bele értelem?Agyatlan henteléseket és leszakadó testrészeket akarunk látni egy zombie filmben amit itt meg is kapunk.A szereplők , egyet leszámítva semmilyenek ( a hójárós kölök) és némelyikük basszottúl idegesítő tud lenni.De mégis annyira coool jelenetek vannak benne,hogy nem hagyhattam ki,még ha néha gagyi is.

10.Resident Evil(akkor se írom,hogy kaptár mert hülyeség)
Bevallom én nagyon vártam a filmet mert előtte már az első 2 részt végigjátszottam és nagy rajongó vagyok a mai napig.Kis segítséggel(kössz Viktor)moziba premierbe tudtuk megnézni ,és be kell vallanom nem véletlenül csak a 10. lett a listámon.Bár a képi világa nagyon bejött,a karakterekkel se volt gond és Manson zenéje is illet a filmhez leszögeznék valamit:EZ NEM RESIDENT EVIL VOLT!!!Miért is mondom ezt?Aki játszott valamelyik résszel az tudja.A játék egy nagyon paráztatós nagyon feszült kőkemény túlélő horror feladványokkal és az állandó"összeszarom magam,hogy mi van az ajtó/sarok mögött" érzéssel.A filmben ezzel szemben egyetlen egy jelenetnél lehetett megijedni,mikor felszálltak a madarak.A film egy fasza akció film lett amibe zombiekat lőnek a katonák nem egymást.Annyira se horror mint a "Reszkessetek Betörők!"mert Mekaki Kákin(XD)hülye egérfeje mögött az összes gusztustalan félfejű zombie szégyenbe marad.De azért csak fel került mert filmnek jó ,csak sem horror film sem pedig játék adaptációként nem helytálló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése