2010. június 10., csütörtök

Azt hiszem nem kevesen vannak velem együtt azok akik már gyerekként rongyá játszották valamelyik Mortal Kombat-et és mikor kiderült,hogy mozi film lesz akkor tűkön ülve vártuk és nem csalódtunk.A film szerintem nagyon jó lett pörgős búnyokkal jól eltalált karakterekkel jó zenével és Johny Cage-el.Sajna a második részről ezek nem mondhatóak el,ugyanis a film első 5 percében kedvenc Ketrec Jancsink sajnálatos módon meghal ami szerintem nem kevés rajongót lombozott le.Az új Sonja és az új Raiden se jött be,Nightwolf-ot kár volt bele rakni olyan keveset láttuk.És ugye Stryker és Kabal is csak említve lett,de a az igazi mélypont a film vége..Nagyon gagyi és akkor még finoman fogalmaztam.Hogy mér is jött most elő ez a téma?1-2 éve felreppent a hír,hogy jön egy 3. film és a sok kamu trailer után végre megjött egy eredeti előzetes is.Őszintén szólva vegyes érzelmeket keltett bennem az előzetes.Elég durva és szerintem nagyon hangulatos képi világgal van,elég beteg de nekem nagyon tetszik.A dolog negatív fele,hogy az ugrott először be mikor megnéztem,hogy ez szép és jó de a neveket kivéve mi köze a Mortalhoz?A másik gondolatom ,hogy valószínű annyira sok negatív kritikát kapott a 2 amibe a gagyi és a gyerekes szó gyakori szereplést kapott,hogy a 3 készítői átestek a ló túloldalára ami engem nem zavarna annyira DE és itt jön a legnagyobb minúsz,ha a készítők így tettek akkor a többi kritikát mért nem fogadták meg?MI A QRVAANYJA AZ,HOGY JOHNY CAGE MÁR A TRAILERBE MEGHAL??Mindenesetre még lehet jó film de szerintem egy erős közepesnél nem lesz jobb mert -2ponttal indít.De legalább még Liu Kang-et nem láttam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése