2010. június 16., szerda




Na végre!Mint már korábban említettem imádom a Rémálom az Elm utcában sorozatot és tegnap este sikerült megismerkednem a sorozat legújabb tagjával és mondhatom el voltam ragadtatva.Bár nem ez lesz a kedvenc részem teljesen új szint visz a sorozatba mégpedig azért mert nagyon komoly hangvételű lett és szerintem egész ijesztő és hátborzongató is pont ezen okból kifolyólag.Ami a 7.részben szerintem nagyon nem sikerült jól itt valósággal tökélyre vitték.Sajna a többi résszel ellentétben ez a rész nem volt annyira kreatív az álmok és a gyilkoságok terén és ugye a többi részbe ezen volt nagy hangsúly na meg,hogy belezsúfolták az összes korabeli csúcstechnikát a speciális effektekbe és trükkökbe.Ezzel szemben az új rész egész más és így a képi világa is sokkal komorabb lett ami nekem nagyon tetszett.Az új Freddy arca nekem annyira nem tetszik mint Robert Englund "égett feje"de azért annyira nem vészes.Külön kiemelendő,hogy a film nagyon intenzív és pörgős lett ,tele "hirtelen jelenetekkel amik tényleg kiugrasztanak a székből.Gondolom nem árulok el nagy titkot a sorozat hűséges követőinek(bár a laikusoknak se mert gondolhatják,hogy ha 7része volt a sorozatnak plusz az F VS J)Freddy most sem hal meg végleg,de hát nem is baj mert hova lennénk ha nem várhatnánk a 9.részt,ami remélhetőleg legalább ilyen jó lesz és személy szerint remélem ugyanezzel a színésszel mert nagyon jól alakított bár ez többnyire mindenkiről elmondható.Összességébe véve:Az új rész feltámasztotta a sorozatot és a 5-6 gagyulása és a szerintem legjobb esetbe is közepes értékelésű 7.rész után végre valami újat és jobbat kaptunk aminagyon megemelte a színvonalat.Végezetül még annyit tennék hozzá,hogy ajánlom mindenkinek és,hogy D'ONT FALL ASLEEP!!!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is elviselhető volt a film csak a szőke csaj visítozása volt borzalmas engem egy malacra emlékeztetett:)

    VálaszTörlés
  2. szerintem az elviselhető enyhe kifejezés és ha ez disznóvonyitás volt neked akkor nem látad a halloweent xd.20 án jössz erre?

    VálaszTörlés
  3. Nincs horrorfilm visítozó ostoba libák nélkül.... viszont olyan jó érzés amikor kinyírják őket és végre kuss van. Ha gyilkos lennék tuti nem ölnék csajokat, me' az halláskárosodáshoz vezetne.... ha egyszer mégis elborul az agyam a jövőben, akkor meg sniper-headshot üzemmódXD

    VálaszTörlés