2010. június 3., csütörtök



Na üdv újra!Mivel eléggé lehordtam 2 "kultusz vámpír"filmet ezért most megpróbálom bemutatni nektek,hogy VÉReméyem szerint,hogy is kéne kinéznie egy ilyen stílusú filmnek.A listába belekerült egy-két komolytalan polyén film de ezeket nem tudtam kihagyni mert vámpír filmek közt azért szerintem helyük van.2dolgot hozzáfűznék kiegészítésként:1.nem konkrétan a romantikával van bajom a vámpírok közt hanem azzal,hogy ez a túlzásba vitt érzelgés az amire a film épül és azt leszámítva hogy fogai vannak a főszereplőnek nem sok köze van a vámpírokhoz.Mivel Bram Stoker Drakulája is romantikus műfajban íródott és egy remekmű ,egy alapkő ezért nem ezzel van a bajom.A 2.dolog,hogy nagyon esélyesnek tartom a listámra az "Engedj be!"című filmet de sajna még nem láttam ezért ebbe a listába még nem szerepel.Na akkor nézzük is,hogy én mit is tartok jó vámpírfilmnek:
1.30Nap Sötétség
Előző listában is megemlítettem ezt a filmet,de még azért itt is helye van VÉReményem szerint,úgyhogy még pár gondolatot írnék róla ha már első helyen sikerült VÉReznie.Kevesen tudják például erről a filmről,hogy ez egy képregény film.Mégse a képregényes listámba raktam hiszen ez a film tükrözi legjobban a VÉReményem a VÉRszívó emberszabásuakról.
2.D a vámpírvadász:Vérszomj
Igen ez elég érdekes minden szempontból hiszen egy anime filmről van szó ráadásul egy második részről és még romantikus is.De ha mindent összevetünk akkor is csak azt tudom mondani hogy a D amellet,hogy gyönyörű képi világgal rendelkezik szerintem az egyik legszórakoztatóbb vámpíros mű amelyet valaha képernyőre álmodtak.Mindegy,hogy ki hogy VÉRekdik az animékről ez megcáfolhatatlanul egy remekmű.
3.Leszbikus Vámpírok Gyilkosai
Igen igen már megint,ez mégpedig elég magas helyen van.Rég röhögtem annyit mint ezen a filmen ,és erőteljes baromság még ebben a filmben is több realitást látok mint egy nyálvámpírba.
4.Penge
A legjobb képregényfilmek közt is helyett kapott de nem véletlenül.Ez a film amellet,hogy egy pörgős akció képregényfilm nem hanyagolta el az erőszakot és a vért és hálistennek nem lebutított VÉRnélküli unalomgörgeteget kap a néző .
5.Underworld 3
Bevallom nekem az első is tetszett mindaddig még a storyra ki nem tértek..URAMISTEN!!Az underworl a filmtörténelem legidiótább magyarázatával állt elő a vámpírok létének magyarázatával kapcsolatban.És akármennyire is akartam nem tudtam tovább lépni magyarság ide vagy oda.Pedig nagy kár érte mert a látványvilág gyönyörű.A 3.részt még se hagyhattam ki mégpedig azért nem mert:1.végre a lycanek a "jó fiúk"2.logikusabb story 3.(és ezzel szerintem sok férfi társam egyetértően fog bólogatni)Rhona Mithra6.John Carpenter:Vámpírok
Carpenter megint nagyot alkotott.Ez a film büszkélkedhet a legtökösebb vámpírvadásszal.Jack karaktere annyira nagy,hogy ha más pozítivat nem is lehetne a film mellé írni akkor is elvinné a hátán de lehet.Elég csak az első 5percet megnézni és bárki rájöhet,hogy ez a film egyszerüen COOOL!!7.Sivatag Vámpírjai
Egy újab gyöngyszem a "kintvagyunkahalálfaszán"típusú horrorok egyre szélesebb palettáján.Hosszú ideig ez volt az első és egyetlen vámpírfilm ami elnyerte teljes tetszésemet,nem véletlen.A helyszín a karakterek és a befejezés mind mind kedvenceim közé emelik a filmet8.Lost Boys
Na erre a filmre a legjobb szó az,hogy lökött.Nem kicsit.Nagyon.Kicsit olyan az érzésem mikor nézem mintha Dennis a komisz és a reszkessetek betörőkből a hülyegyerek összedugták volna a fejüket,hogy hogy nyírnák ki Drakulát.Jót röhögtem a filmen és nagyon szórakoztató.9.Drakula halott és élvezi!
Na ha már Drakula..XD.Sajna nekem nem tetszett annyira a Bram Stoker remekművének film adaptációja Johny Deep ide vagy oda.Ellenben a paródiája..hát az valami fenomenális.Amúgy is imádom és imádtam mindig is Leslie Nielsen-t de az a film ..

10.Alkonyattól pirkadatig
Nem tudtam lehagyni ezt a filmet.Robert Rodrigez és Quentin Tarantino..ráadásul Tarantino szerepel is benne és Cloney-nak is meglepően jól áll ez a szerep és Trejot se hagyjam ki..Ez is egy tökös vámpírgyilok film.Sajna úgy hallottam hogy azóta triólógia és egyik szarabb mint a másik de ez az első filmen nem ront semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése